برگزاری یازدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" در دانشگاه های سراسر کشور
شنبه 7 آذر 1394 بازدید: 2484

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)، یازدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" با تحقق شعار "ما می توانیم" در معاونت هاي فرهنگي جهاددانشگاهي سراسر كشور آغاز شد.

یازدهمین دوره این طرح توسط مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت راه و شهرسازی، سازمان فرودگاه های کشور، مناطق اقتصادی ویژه و دیگر مراکز صنعتی، تحقیقاتی و علمی برگزار مي گردد.

در طراحی و اجرای این اردوها تلاش شده است تا شاخصه های علمی، دانش افزایانه و متناسب با رشته ها و گروه های مخاطب طرح موردنظر قرار گیرد تا بیشترین همپوشانی میان دایره رشته های تحصیلی مخاطبان با مقاصد و مراکز مورد بازدید از نظر موضوعی صورت پذیرد تا آموخته های تئوری دانشجویان با دیدن رو در رو صور مادی، ظاهری و کلی مقاصد مورد بازدید همراه با ارائه توضیحات توسط اساتید، کارشناسان و متخصصان مربوطه آنها را در آشنایی و شناخت بیشتر مواریث فرهنگی و تمدنی و توانمندیهای ملی یاری رساند و زمینه های ذهنی، اعتماد به نفس و امید به آینده را برای کاربردی کردن دانشها در عرصه های موردنظر آماده نماید.

یازدهمین دوره طرح ملي "ايران مرز پرگهر" از مهرماه 1394 آغاز و تا پایان شهریور 1395 ادامه خواهد داشت.

لازم به ذكر است کلیه دانشجویان و اساتید علاقمند به شرکت در این اردوها می توانند به معاونت های فرهنگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با  شماره  36 11 49 66 و 22 12 49 66 تماس حاصل نمایند.

 شرکت کنندگان در اردوهای طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" می توانند در مسابقات خاطره نویسی، گزارش علمی و عکس به منظور توصیف بازدید مراکز صنعتی مجموعه های تاریخی و باستانی شرکت کنند و آثار خود را به معاونت های جهاد دانشگاهی تحویل دهند تا پس از داوری و اعلام رأی داوران در آیین اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شود.

گالری تصاویر
پوستر
مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 istta.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir , Graphic by Yousefi
logo-samandehi